دوستی قدیمی

دوستی قدیمی

بسمه تعالی

سلامی گرم بر یکایک شما مهربان دوستان عزیز، شماهایی که به من نشاط و سرزندگی داده اید و شماهایی که با خاطرات گرمتان هنوز پابرجا و زنده ام.

شماهایی که که امروز در این زمانه پر گیر و دار هر کدامتان در یک نقطه این زمین خاکی مشغول زندگی خود هستید و نمیدانم ، نمیدانم که مرا هنوز یادتان هست یا نه!!..

اما من همیشه بیادتان هستم. دیروز بیاد شیطنت های چندی از شما ها لبخند به لب گذر زمان را به تماشا نشسته بودم.(میخ در قفل در تا شاید مدرسه تعطیل شود یا شکستن شیشه ها، مسابقه بالا رفتن از پرچم و و و ...!!)..

باور کنید هر گاه شما بازی میکردید و شاد بودید من نیز شاد و هرگاه شما گریان از کتک یا ناراحت از ننوشتن مشق ها من نیز نگران بودم. صدای جیغ های شاد گونه در زمانی که زنگ آخر زده می شد یا زمانی که زنگ ورزش بود هنوز یادم هست.

میدانم که بسیاری از شما دوستان به مدارج بالای تحصیل رسیده اید و این مرا همیشه شادمان می کند... هم اکنون هم اگر چه کمی پیر شده ام، اما هنوز هم با شادی بچه ها شادمان هستم.خواسنم بگویم حالم خوب است.

نمیدانم مرا یادتان هست یا نه!!! اما من همیشه بیادتان هستم و خاطرات سبر شما همیشه در دفتر ذهن من پابرجاست.

درد دلی از دوست قدیمی دوران  تحصیل کودکی شما( مدرسه ابتدایی روستای زروند)

 




:: برچسب‌ها: مدرسه روستای زروند , زروندی , زروند ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : پنج شنبه 28 مرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
احمد زروندی در تاریخ : 1395/6/8/1 - - گفته است :

سلام هادی جان دست مریزاد واقعا دمت گرم همه ما رو بردی به ان روزهای خوش بهترین دوران زندگی تک تک ما ها بود روزهای که همه منتظر این بودن که سرویس معلم ها بیان و با نیومدن معلم بچه ها کلی خوشحالی میکردند افسوس که گذشته دیگه بر نمیگرده

 

پاسخ مدیر وبسایت:

سلام احمد آقا

خوبید دوست عزیز؟

خیلی وقت بود از شما خبر نداشتم.انشالله هر کجا که هستید شاد و سلامت باشید و در دعاهاتون ما را نیز فراموش نکنید.

خوشحالم از حضور زیبا و نظر دلگرم کننده شما مهربان دوست.حق با شماست، یادمه هر روز صبح منتظر سرویس معلم ها بودیم تا برسه و همه نگاه میکردیم ببینیم کدوم معلم نمیاد:) 

یادش بخیر، یه آقا معلم داشتیم به نام آقای حصاری که هر کجا هست خدا حافظش باشه، من هنوز حرف های ایشون رو فراموش نکردم. دید های مثبت و امیدوار کننده ای که در ذهنم متولد کرد هنوز هم به همان قوت پابرجاست. 

باز هم از حضور شما سپاسگزارم.

بهروز باشید


/weblog/file/img/m.jpg
یکی از بچه های روستا در تاریخ : 1395/5/29/5 - - گفته است :

سلام هادی آقا
خوبی؟خیلی وقت بود ازت خبری نبود. سر میزدم اما مطلب جدید نذاشته بودی.
واقعا خیلی زیبا از زبان دبستان حرف زدی.من فکر میکردم مدرسه دیگه کسی درس نمی خونه.خیلی خوشحالم که حال دبستان هنوز خوبه
یادش بخیر.یادش بخیر تغذیه ها. بدو بدو بازی ها.تیم شاهین و عقاب ها. ازت ممنونیم هادی آقا.

------------------------------------------------------------------------------------

پاسخ مدیر وبسایت:

سلام بر شما 

سپاس از حضور گرم و زیبای شما دوست عزیز و گرامی.

ممنونم. انشالله همه بچه های روستا هم خوب و خوش باشند.

اره مدتی بود وقت کافی برای قرار دادن مطلب در وبسایت رو نداشتم.

در حال حاضر در دبستان روستا حدود هفت نفر مشغول تحصیل هستند. من خودم در این دبستان تحصیل کردم و خاطرات زیادی از این مکان طلایی دارم.

سربلند و پیروز باشید

 

 



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: